Tuesday, February 19, 2019

Amir berubah sejak ibunya lari ikut laki lain. Satu hari,ibunya cari sbb nak…..

Hai pembaca. Bila tgk tajuk, nama lelaki mesti korang pikir aku nak cerita pasal b0yfriend atau suami kan? Actually NO. Aku nak cerita pasal Amir, Anak buah aku. Aku ni maksu die. Jarak umur...

“Nasi habisss…” – Tiba-tiba pekerja sibuk ulang alik tandas bawa periuk nasi.Rupa-rupanya nasi lemak….

Suami ajak makan nasi lemak yang femes. orang beratur panjang, jadi suami pergi beratur, aku dan anak2 tunggu dimeja,sambil2 tunggu mata melilau tengok kawasan tu,tiba2 nampak satu kejadian pelik,pekerja kedai tu keluar masuk tandas...

Bagaimanakah Seorang Anak Boleh Menolong Ayahnya Dalam Kobor?

Soal : Macamana nak tolong ayah dalam kobor? Jawab : Sebagai anak sebaiknya selalu mendoakan kebaikkan dan memohon keampunan Allah untuk ayah yang telah meningghal dunia, selalu bersedekah dan menderma dan dan banyakkan amal solih niatkan untuk...

Akak polis ini kongsi rahsia kulit wajahnya cantik. Hanya guna ubat gigi.

MINAT dalam bidang nyanyian sejak awal remaja lagi, Fairuzziha Hazwany Mohamad Yusoff atau Soffwany, 29, ketika itu begitu mengagumi populariti Datuk Siti Nurhaliza sehingga memasang impian untuk turut menjadi seorang penyanyi suatu hari kelak. Namun,...

Makan telur rebus separuh masak setiap pagi boleh turun berat badan & cegah penuaan

Banyak kebaikan telur separuh masak ni. Boleh turunkan berat badan & cegah penuaan. Tentu ramai yang suka menikmati telur separuh masak ini pada waktu bersarapan pagi. Sejak zaman dahulu lagi, telur rebus dianggap sebagai menu...

Mengapa Kita Tak Boleh Makan Kentang Yang Telah Keluar Tunas & Bahayya? Ini Sebabnya..

Pasti ramai yang pernah makan kentang yang dah keluar tunas dan selalunya kaum ibu yang akan selalu jumpa kerana kerap berada di dapur disebabkan ianya disimpan dalam jangka masa terlalu lama. Selalunya kentang yang dah...

Betul ke susu kanan air,kiri nasi? Ini 7 penjelasan tepat Pakar Laktasi

Ibu yang baru pertama kali menyusukan bayi, tentu pernah dengar nasihat-nasihat sebegini: “Bila menyusu baby tu, tukar-tukar la kiri dan kanan” “Ha a betul tu. Yang belah kanan tu air, yang kiri tu nasi...

Dengan yakin,saksi beritahu rusuk kanan Adib ada kesan tapak kasut.

SEORANG saksi memberitahu Mahkamah Koroner Shah Alam, dia melihat kesan tapak kasut pada tubuh anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassim yang cedera pada insiden rusuhan berhampiran Kuil Sri Maha Mariamman, di USJ 25, Subang...

Teori bumi datar bukan daripada Ilmuan Islam. Inilah asal usul kemunculan teori tersebut.

A. Zaman Kuno 1. Mesir Kuno, Israel Kuno, dan Yunani Dahulu pada zaman Mesir Kuno, peradaban Mesopotamian (abad ke-8 sebelum Masehi) orang-orang di Mesir Kuno beranggapan bahwa dunia mereka berbentuk seperti piring yang dikelilingi oleh laut....

Jangan Tinggalkan Ayat Ini Selepas Solat Subuh & Solat Maghrib! Insya’Allah Akan Dipermudahkan Kehidupan

Waktu subuh adalah waktu yang sangat banyak keberkatan. Pelbagai amalan yang berkait dengan waktu subuh dan fadilatnya sangat besar. Antaranya solat sebelum subuh 2 rakaat yang pahalanya seperti seisi duni,zikir dan sebagainya. Seringkali kita lihat,...

Facebook Comments