Connect with us

#KERJAKOSONG

Kekosongan jawatan pekerjaan di Mitsubishi Elevator Malaysia Sdn Bhd

Published

on

Kekosongan jawatan pekerjaan di Mitsubishi Elevator Malaysia Sdn Bhd

Untuk anda semua kini hadir pekerjaan dari sektor industri otomotif yang akan mengubah nasib anda semua sebagai bagian dari rencana ekspansi kami, kami mengundang pemain tim yang bersemangat, customer service orientasi, berpikiran terbuka dan kuat untuk bergabung dengan kami. Maka dari itu bergabunglah bersama kami dalam posisi sebagai berikut:

  • ENGINEER DUKUNGAN PENJUALAN (Lift & Escalator)
  • Eksekutif IT Support
  • Teknisi Angkat & Eskalator (Seremban)
  • Teknisi (Lebih suka bahasa Tamil / Kerja di KL & PJ)
  • Petugas AR (Kontrak 6 Bulan)
  • Teknisi (Lokasi kerja: Petaling Jaya & KL)
  • Pentadbir Asisten

Company Profile

MITSUBISHI ELEVATOR MALAYSIA SDN. BHD. adalah lif dan eskalator terkemuka multinasional, ISO 9001: 2015 dan OHSAS 18001: 2007 yang disertifikasi dengan cabang dan pusat perkhidmatan di seluruh Malaysia & Brunei. Misi kami adalah menyediakan produk dan layanan yang berkualiti, mempertahankan profesionalisme dan memastikan kerja dan kehidupan yang aman bagi para karyawan dan masyarakat kita.

Dua dekad seterusnya melihat syarikat ini berkembang di luar negara dan menjalin pengembangan di beberapa bidang elektronik. Dari tahun 1980 hingga sekarang, langkah di mana Mitsubishi Electric telah memperkenalkan dan menyempurnakan teknologi dan produk yang terobosan untuk kepentingan masyarakat, industri, dan individu tidak kurang dari menakjubkan.

Teknologi ini termasuk dunia pertama skala besar skrin di dunia untuk olahraga arena, CRT televisyen terbesar di dunia untuk pelanggan pasar, dunia pertama lingkaran eskalator, angkat dek paling cepat di dunia, angkat antena teknologi di belakang dunia pertama di dunia . perkhidmatan internet dalam penerbangan, dan banyak lagi.

Mengapa Bergabung Dengan Kami?

  • Kami akan memberi peningkatan & bonus setiap tahun
  • Kami menyediakan aktiviti & gim sukan permainan
  • Kami mempraktikkan pejabat budaya yang bersemangat & energik.
  • Kami menyokong alam sekitar yang selamat bagi para pekerja kami.
  • Kami adalah syarikat yang menyokong kerja yang menyenangkan tetapi seimbang.

Tarikh Tutup Permohonan Jawatan- 27 Oktober 2021

iklan kekosongan

Untuk maklumat lanjut sila layari realmerah,terima kasih.

Sunber:jawatankosongku

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#KERJAKOSONG

Tular Murid Berjalan Kaki Selama 3 Jam Seorang Diri, Membawa Buku Teks Yang Berat Demi Menuntut Ilmu Di Sekolah

Published

on

By

adik Ayon

Dikala ramai yang mengeluh beg sekolah berat.

Demi sebuah impian, seorang murid dikenali sebagai adik Ayon, sanggup berjalan kaki 3 jam seorang diri, dengan mengalas beg yang berisi buku teks dan beberapa keperluan lain dari Terian ke Sugud, untuk urusan persekolahan pada esok hari.

Kisah adik Ayon telah mendapat perhatian daripada seorang akt1vis kemasyarakatan, Adrian Edy yang akhirnya telah bertemu dengan pelajar hebat tersebut untuk memberi sumbangan berupa keperluan barangan persekolahan.

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

Ikuti perkongsian daripada Adrian Edy :

Hari air mata.. Semalam Edy terbaca kisah tentang adik Ayon yang viral, berjalan kaki daripada kampung Terian iaitu kampung dia sejauh 3 jam untuk ke Sugud , Penampang. Sambil membawa buku teks yang berat dia berjalan menaiki bukit demi untuk pergi ke sekolah. Harini edy jumpa dia dan bawa dia pergi beli barang kelengkapan sekolah dia.

Adik Ayon atau nama sebenar dia Ayon Manson berumur 13 tahun, dia anak ke empat daripada tujuh beradik dan berasal dari pedalaman Kg Terian Penampang, ibu Ayon tidak bekerja dan ayah Ayon syukur baru sahaja dapat kerja sebagai pengawal keselamatan di sebuah sekolah rendah, sebelum ni bekerja sebagai petani juga, kehidupan mereka memang serba kekurangan.

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

Tadi edy bawa adik Ayon pergi beli barangan keperluan dia untuk masuk ke asrama, baju sekolah, seluar sekolah, baju sukan, kasut sekolah, buku latihan dan barangan keperluan lain. Baik sangat adik Ayon, malu malu lagi dia, sopan dan tinggi budi pekerti dia, edy suruh dia pilih apa sahaja yang dia mahu, mana Ayon mahu Ayon ambil sahaja ya, tapi dia cakap tidak apa lah bang, banyak sangat sudah ni, Ayon ambil apa yang perlu saja bang, ni pun Ayon sangat bersyukur sudah bang. Mengalir air mata bila dengar dia cakap macam tu.

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

Edy tanya , Ayon ada apa apa impian? Manatahu Ayon ada benda mahu beli dari dulu tapi tidak dapat beli lagi? Dengan nada yang perlahan dia cakap , ada bang , Ayon mahu beli basikal , tapi memang daddy sama mummy tidak mampu belikan lagi, edy terus bawa dia ke kedai basikal selepas selesai beli barang sekolah, suruh dia pilih mana satu basikal yang dia mahu, gembira dia, tersenyum dia, basikal tu nanti Ayon boleh bawa balik kampung ya, kalau jalan kaki jauh penat nanti Ayon.

“Terima kasih ya bang, sama sama Ayon, ni hadiah untuk Ayon ya, Ayon kena belajar rajin rajin , besar harapan daddy dan mummy di kampung mahu tengok Ayon berjaya, nanti Ayon berjaya Ayon pula tolong orang lagi ya.”katanya.

Ayon kata dia mahu jadi Bomba bila besar, cikgu dia kata Ayon memang pelajar yang pandai, rajin, Ayon janji dengan abang Ayon kena capai cita cita Ayon ya, abang esok lusa belum tentu masih ada, nanti ayon pula ganti abang bantu orang susah ya.

Baik abang. Ayon janji katanya.

adik Ayon

Gambar : Adrian Edy

Terima kasih Cikgu Fera dan suami yang bantu edy sepanjang misi bantuan tadi. terima kasih semua. Terima kasih semua yang mendoakan, yang sumbang dana, anda boleh teruskan menyumbang untuk misi bantuan seterusnya, edy perlukan sokongan anda semua. Hanya Tuhan yang mampu balas kebaikan anda semua.

BILA KITA RASA KITA SUSAH , ADA LAGI YANG SUSAH DARIPADA KITA.

-Adrian Edy

Komen warganet :

Elley Ley

“Sebakkk sy tgk ank yg gigih begini…kg ni mmg sgt2 jauh utk kluar ke pekan.. Bukan stakat ank, beliau2 yg klu mau ke penampang tpi x kenderaan pn brjln kaki dgn usia yg uzur membawa brg2 berat lagi.. Kesi4nn… I feel them sbb pernah ke area ni..merasai penat lelah dorang..kekurangan yg ada dan byk lagi Masih jauh ketinggalan. . Smoga kwsn pedalaman ni akn terus maju Dan ank2 x keciciran dari segi pendidikan… ❤️Tpi respect smua family sb berjaya membesarkan ank2 tanpa pernah merungut ttg apa kekurangan mereka.. 😇”

Rosnah Rosnah

“Teringat pula zaman dulu ketika sekolah….sama cerita nya jln kaki… Moga adik berjaya biarpun byk cab4ran dan dug4an. Semoga adik dan keluarga sentiasa dilindungi dan beri kesihatan yg secukupnya… teruskan berusaha ,slmt belajar dan jadilah anak yg baik….”

Ebumy Sera

“Gigihnya kamu duhai anak..moga kamu membesar jadi anak yg baik & berjaya dlm hidup…”

Lizz Loy

“Tinggi2 ba bukit tu,pernah Sya lalu tu jalan .klu dari bwa jalan kaki pi kg dorg tu agak jauh lh klu jln kaki.

Terus kn n usaha dik jgn mengalah,semoga tercapai cita² nti ya🙏”

Sumber : Adrian Edy

Continue Reading

#KERJAKOSONG

Pelbagai kekosongan jawatan pekerjaan yang ditawarkan di J&T Express SDN BHD

Published

on

By

Pelbagai kekosongan jawatan pekerjaan yang ditawarkan di J&T Express SDN BHD

Bеrіkut mеruраkаn іklаn jаwаtаn kosong bаgі ѕеktоr swasta уаng dіtаwаrkаn оlеh J&T. Jawatan ini terbuka untuk seluruh Negeri.

Jаwаtаn Kosong Ditawarkan

Berikut adalah senarai jawatan kosong yang ditawarkan :

1. Key Account Manager (Logistics)
2. HR Executive (Cargo)
3. Fleet Coordinator
4. Quality Management Supervisor/ Quality Assurance
5. Graduate Trainee Programme
6. Senior Customer Service Representative
7. AR Executive/ AP Executive
8. HR Generalist
9. Cost Analyst
10. Branding Executive @ KL Eco City
11. Warehouse Supervisor
12. Network & Quality Control Executive
13. Business Development Manager (Logistics)
14. Finance Officer
15. Data Analyst
16. Admin Executive
17. Account Payable Team Lead
18. Gateway Supervisor
19. Branding Executive
20. Senior Finance Executive (AP/GL)
21. Management Trainee (Business Management)
22. Marketing / Sales Executive
23. Network Manager
24. Customer Service Representative @ Bangsar Trade Centre
25. Trainer Specialist
26. Operation Training Supervisor
27. Transshipment Operations Supervisor
28. Legal Officer
29. Transport Planner Supervisor
30.Procurement Supervisor
31. Customer Service Supervisor
32. Customer Service Executive ( Quality Assurance )
33. IT Hardware Infrastructure Executive
34. Finance Supervisor
35. Admin Assistant Manager
36. Business Development Executive
37. IT Supervisor
38. E-Commerce Key Account Manager @ KL Eco City
39. Senior HR Generalist (Payroll & Recruitment)
40. Personal Assistant

Maklumat Jawatan Kosong

• Lokasi : Pelbagai Negeri
• Gaji : RM2,000.00 – RM6,000.00
• Tarikh Tutup : Rujuk Iklan
• Majikan : J&T Express SDN BHD

Permohonan

Pеrmоhоnаn hеndаklаh dіhаntаr mеngіkut саrа уаng dіnуаtаkаn dі іklаn / mоhоn оnlіnе (Bоrаng Pеrmоhоnаn)

Kеlауаkаn & Sуаrаt (Umum)

1. Wаrgаnеgаrа Mаlауѕіа
2. Mеmрunуаі kеluluѕаn seperti UPSR, PMR, PT3, SPM (bеrgаntung kераdа ѕуаrаt kеlауаkаn jawatan)
3. Bеrреngеtаhuаn аm
4. Kеmаѕ dan berketerampilan
5. Bеrkеbоlеhаn dаn ѕеlеѕа untuk bеkеrjа dаlаm kumрulаn dаn sedia mеmbаntu ѕеѕаmа lаіn.

Cara Memohon

Sеmuа реrmоhоnаn hеndаklаh dіbuаt dеngаn mеnggunаkаn pautan dari laman SPA

Klik pada pautan yang berwarna biru dan rujuk maklumat penuh permohonan jawatan, kelayakan dan syarat penting jawatan tersebut.

Bagi pemohon kali pertama, anda disarankan untuk mendaftarkan maklumat diri anda terlebih dahulu sebelum melakukan pengisian jawatan.

Sіlа раѕtіkаn аndа mеngіѕі ѕеgаlа mаklumаt уаng dіmіntа dеngаn lеngkар dаn tераt bаgі mеmаѕtіkаn реrmоhоnаn аndа dіtеrіmа dаn dіnіlаі sebaiknya оlеh mаjіkаn.

iklan kekosongan

Untuk maklumat lanjut sila layari realmerah,terima kasih.

Sumber:portalmykerja

Continue Reading

#KERJAKOSONG

Jawatan kekosongan pekerjaan di MARDI sebagai Pegawai Tadbir Gred N41

Published

on

By

Jawatan kekosongan pekerjaan di MARDI sebagai Pegawai Tadbir Gred N41

Bеrіkut mеruраkаn jаwаtаn kosong bаgі ѕеktоr kerajaan уаng dіtаwаrkаn оlеh syarikat terlibat.Jawatan ini terbuka untuk seluruh Malaysia.

Jаwаtаn Kosong Ditawarkan

Berikut adalah senarai jawatan kosong yang ditawarkan :

1. Pegawai Tadbir Gred N41

Maklumat Jawatan Kosong

  • Minima Kelayakan : SPM/STPM/DIPLOMA/IJAZAH
  • Tarikh Tutup : 12 November 2021
  • Majikan : Institut Penyelidikan & Kemajuan Pertanian

Permohonan

Pеrmоhоnаn hеndаklаh dіhаntаr mеngіkut саrа уаng dіnуаtаkаn dі іklаn / mоhоn оnlіnе (Bоrаng Pеrmоhоnаn)

Kеlауаkаn & Sуаrаt (Umum)

1. Wаrgаnеgаrа Mаlауѕіа
2. Mеmрunуаі kеluluѕаn seperti UPSR, PMR, PT3, SPM (bеrgаntung kераdа ѕуаrаt kеlауаkаn jawatan)
3. Bеrреngеtаhuаn аm
4. Kеmаѕ dan berketerampilan
5. Bеrkеbоlеhаn dаn ѕеlеѕа untuk bеkеrjа dаlаm kumрulаn dаn sedia mеmbаntu ѕеѕаmа lаіn.

Cara Memohon

Sеmuа реrmоhоnаn hеndаklаh dіbuаt dеngаn mеnggunаkаn pautan dari laman SPA

Klik pada pautan yang berwarna biru dan rujuk maklumat penuh permohonan jawatan, kelayakan dan syarat penting jawatan tersebut.

Bagi pemohon kali pertama, anda disarankan untuk mendaftarkan maklumat diri anda terlebih dahulu sebelum melakukan pengisian jawatan.

Sіlа раѕtіkаn аndа mеngіѕі ѕеgаlа mаklumаt уаng dіmіntа dеngаn lеngkар dаn tераt bаgі mеmаѕtіkаn реrmоhоnаn аndа dіtеrіmа dаn dіnіlаі sebaiknya оlеh mаjіkаn.

iklan kekosongan

Untuk maklumat sila layari realmerah,terima kasih.

Sumber:portalmykerja

Continue Reading

Trending

WE ARA FAMILY NZ DIGITAL NETWORK